Sinterklaas 2021

4 december 2021

We willen jullie op deze bijzondere dag laten weten,
dat dit een dag was om niet snel weer te vergeten.

Sint en zijn Piet zijn vanmorgen op de CDS aangekomen en hebben veel cadeaus voor jullie kinderen meegenomen.

In de schatkamer van de Sint waren de cadeautjes van groep 1-4 neergelegd en de oudere kinderen zijn heel creatief geweest, dat mag wel eens worden gezegd.

De mooiste surprises werden vanmorgen de school in gebracht, gemaakt door de Kanjers van groep 5 tot en met 8.

Gisteren hebben we alle kinderen een ’thuisleesactie’ meegegeven, we hopen dat de kinderen zich hier thuis mee kunnen uitleven.

We willen het thuis lezen op deze manier stimuleren
en hopen dat de kinderen boeken lezen steeds meer gaan waarderen.

Binnenkort halen we weer gedichten- en toneelleesboeken bij de bibliotheek op.
De kinderen genieten hier altijd erg van, wij vinden dat echt top.

Komende woensdag worden er appels op school uitgedeeld, donderdag sinaasappel en vrijdag wortels werd naar de CDS gemaild.

We wensen jullie een mooi weekend toe met veel plezier en gezelligheid. Geniet van jullie kinderen, van elkaar en van allerlei lekkernijen op z’n tijd.

Met vriendelijke groet,

Het team van de CDS